چت دل
چت دل بهانه ای برای با هم بودن
چت روم
چت دل
چت رومی برای عاشقان
(ای خدا بهم کمک کن)

دنیــــــــــــــــای تنهــــــــایی


من موندم و خاطره هات/ که نمیشه فراموشم

دیگه هر لحظه از عمرم/ بی تو،با غم هم آغوشم

اشک امونم و بریده/ این عشق هنوز هم با منه

دلگیرم من از احساسم/ که از من دل نمیکنه

من میخوام فراموشم شه/ چی سر دلم آوردی

حتی اون لحظه که گفتی/ واسه من تو دیگه مردی

ای خدا بهم کمک کن/ میخوام رویاهاش بمیره

دیگه هر لحظه از عمرم/ بی حضورش نفس گیره

کاری کن فراموشم شه/ یه روزی اونو میخواستم

نمیخوام به یاد بیارم/ دستایی که بود تو دستم

ای خدا بهم کمک کن/ بریزم لحظه هاشو دور

دلگیرم من از احساسم/ از خاطرات سوت و کور

نمیخوام به یاد بیارم/ چطور قلبم و شکسته

من دلم بخاطر اون/ عمریه که پینه بسته.

ای خدا بهم کمک کن..............



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|2 / 11 / 1389برچسب:,| 1|nili|

Oodi3